Kuşadası Turu 4 Gece

1.Gün
İstanbul
Belirlenen kalkış noktalarından katılacak misafirlerimizin alınmasının ardından yolculuğumuz başlıyor.

2.Gün
KuşadasıKocaeliBursaManisaİzmir
Alaçatı
Çeşme
Sığacık

Jolly Tur’un konforlu otobüsleri eşliğinde,Bursa üzerinden Susurluk’ta verilen ilk molanın ardından Balıkesir, Manisa, İzmir üzerinden ardında Antik dönemde ismi Agrillia günümüzdeki ismiyle ALAÇATI’ya ulaşıyoruz. Kendine özgü birbirinden etkileyici taş mimarisi evleri, asma bahçeleri, yel değirmenleri ve bol rüzgarı ile ünlü bu güzel kasabada vereceğimiz serbest zaman sonrasında, Antik Çağın 12 İon kentinden biri, dönemindeki ismi Erythrai olan, Türk turizminin göz bebeği ÇEŞME'ye ulaşıp gezimize başlıyoruz. Burada 1508 yılında ll. Beyazıt' ın yaptırmış olduğu muhteşem deniz manzaralı kalesini ziyaret ediyoruz. Daha sonrasında Çeşme çarşısında verilen serbest zamanı takiben Çeşme’den ayrılarak, ülkemizin ilk yavaş şehri olma özelliğine sahip Seferihisar ilçesine bağlı, daracık sokakları ve kendine özgün mimarisi, 1522’de Kanuni Sultan Süleyman’ın emriyle yapılan kalesi, masmavi denizi, yerli üretici pazarı ile meşhur Sığacık’ ulaşıyoruz. Burada verilen serbest zamanda güzel manzaralar eşliğinde fotoğraflarımızı çekip, taş evlerin arasında dolaştıktan sonra konaklama için otelimize hareket ediyoruz.

3.Gün
Kuşadası
Günün Gezi Noktaları ;
Kuşadası Tekne Turu

Sabah otelde alınan kahvaltı sonrası, birbirinden güzel koylarda denize girebilmek için Kusadası’na hareket ediyoruz. Burada limanda bizi bekleyen teknemize geçerek, turumuza başlıyoruz. Baradan, Soğuksu gibi koylarda verilen yüzme molalarıyla denizin tadını çıkarıyoruz. Bu güzel ve keyifli tekne turu sonrası, otobüsümüzle otelimize hareket ediyoruz.

4.Gün
Kuşadasıİzmir
Efes Antik Kenti
Meryem Ana Evi
Şirince

Otelimizde alınan sabah kahvaltısı sonrasında, sonrası EFES ANTİK KENTİ'ne gidiyoruz. Kazıları 120 yıldan fazladır sürdürülen EFES ANTİK KENTİ'ni gezmeye başlıyoruz. Odeon,  Kuretler  Caddesi, Latrinalar, Skolastika Hamamı, Celsus  Kütüphanesi, Aşk  Evi, Agora, Tiyatro, Devlet Sarayı, Trajan Çeşmesi, Hadrian Tapınağı, Liman Caddesi gezileri sonrasında  Bülbül Dağı eteklerinde bulunan MERYEM ANA EVİ’ne varıyoruz.Yatağa bağımlı Alman rahibe Anna Katharina Emmerick’in rüya vizyonlarından  yola çıkılarak bulunmuş, 1967 yılında Papa 6.Paul tarafından kutsal Haç yeri kabul edilen MERYEM ANA EVİ’ni ziyaret ediyoruz. Sonrasında zeytin ve asma bağları içerisinde kendine has köy dokusunu barındıran, Safranbolu mimarisine benzer evleri ve meyve şaraplarıyla ünlü, eski bir Rum köyü ŞİRİNCE' ye ulaşıyoruz. Verilen yemek molasının ardından yörenin meşhur meyve şaraplarını tatmak için şarap mahzenine gidiyoruz. Tadım  ve alışverişimizin ardından otelimize ulaşıyoruz.

5.Gün
Kuşadası
DoğanBey Köyü
Didim Apollon Tapınağı
Didim Altınkum Plajı

Sabah otelde alınan kahvaltı sonrası, Söke üzerinden taş evleri, daracık sokakları ve kaybolmamış dokusuyla ünlü Doğanbey Köyü’ne ulaşıyoruz. Burada birbirinden ilginç mimariye sahip taş evlerin arasında gezerken geçmişin izlerini yaşayacaksınız. Verilen serbest zamanda bol bol fotoğraflarımızı çekiyoruz. Sonrasında, , antik  dünyanın en büyük 3 tapınağından biri aynı zamanda kehanet merkezi DİDİM APOLLON TAPINAĞI'nı  geziyoruz. Ardından,  altın sarısı kumlarıyla meşhur Altın kum plajına ulaşıyoruz. Burada verilen yüzme molasında denizin keyfine varıyoruz. Bu güzel deniz molası sonrası otelimize dönüyoruz.